check-up ve denetim hizmetleri

‘ Gastronomi sektörü, sürekli gelişen ve farklı disiplinlerden oluşan dinamik, kapsamlı karakteriyle yatırımcı için pek çok sürprizler barındırır ! ’’

Hizmet sektörünün en kapsamlı ve kırılgan kulvarlarından biri

olan yeme içme sektöründe, anlık izlenemeyen, ölçeklenemeyen

denetimsiz işletmelerde sürdürülebilir başarı sağlanamamaktadır.

 

Kontrol ve denetim mekanizmaları, istenmeyen durum ve kayıpları

önleyeceği gibi, iş geliştirme ve performans iyileştirme faaliyetlerinde

de ön açıcı, yol gösterici özellik de taşırlar.

  • İş’te Mutfak Check-up, mutfaklı işletmelerde sürdürülebilir karlılık ve mesleki başarı için hızlı ve etkin çözümdür.
  • Mutfaklı işletmelerde riskli durumların önceden tespit edilerek kurumsal işleyişin kesintisiz ve sağlıklı devamı için yapılan genel şirket taramasıdır.
  • İşletmenizin teknik ve kurumsal altyapı yeterliliği ölçeklenir ve raporlanır.
  • Tüm İş’te Mutfak hizmet süreçleri öncesi yönlendirici başlangıç uygulamasıdır.
  • İşletmenin niteliği ve özelliğine göre 3 ayrı seviyede olup, ihtiyaca göre İş’te Mutfak uzmanları tarafından planlanır ve uygulanır.
  • İş’te Mutfak, sipariş ve tedarikten menü mühendisliğine, kalite ve envanter kontrolünden kar zarar analizine kadar, mutfaklı işletmenize uyumlu mükemmel bir süreç analizi ve çözüm yetkinliğine sahiptir.
  • İş’te Mutfak, tüm gastronomik kriterlerde ve özel mesleki prensiplerde işletme görüntülemesi (check-up) ve pozisyon analizlerini bütünleşik yapabilen tek iş modelidir.
  • Check-up analizi neticesinde tespit edilen sistem zafiyetleri işletmenin talebi ve onayıyla revize edilerek iyileştirilir, standartlara uygun hale getirilir.
  • İşletme körlüğü ve zaman içinde oluşan negatif işletme alışkanlıklarına ışık tutar, zayıf ve eksik yanların fark edilmesini sağlar.
  • Caydırıcı etkisiyle İşletme personelinde gözle görülür bir düzelme  ve özen çabası gözlemlenir.
  • İş geliştirme ve performans artırma faaliyetlerinde bilgilendirici ve yol gösterici özellik taşır.
  • İşletme içindeki potansiyel tehditler ve zafiyetlerin detaylı belirlenmesiyle istenmeyen durumların önüne geçilmesi, önlem alınması mümkün olur.
  • Satın alma, hisse satma ve benzeri durumlarda tarafların süreçlerini netleştirir, değerleme çalışmalarına katkı sağlar.
  • İş yeri talep formu İş’te Mutfak’a iletilir.
  • Talep formu 24 saat içinde yanıtlanır.
  • Planlamaya uygun İş yeri ziyareti gerçekleştirilir.
  • İş yeri beyan uygunluğu denetlenir.
  • Uygunluk onayı ve hizmet sözleşmesi ile işlem başlatılır.
  • Check-up sonuçları takip eden 24 saat içinde raporlanır.
 İş’te Mutfak Check-up Hizmetleri işletmelere özel kriterlerde uygulanabildiği gibi 3 farklı seviyede standart paketler şeklinde uygulanır.

Seviye C / Check-up 

 

Küçük / Orta ölçekli işletmeler için standart, hızlı ve etkin çözümdür.

Detay analiz ve öneri raporu içerir.

 

01. Genel ve Sektörel Yönetim Fonksiyonları Kontrolü
02. İş Fikri ve Soyut Değerler Kontrolü
03. İş Modeli ve Pazar Konumlama Kontrolü
04. İş Yeri Fiziksel Uygunluk Kontrolü
05. Personel Örgütleme, Nitelik ve Uygunluk Kontrolü
06. Genel İşletim Sistemi Kontrolü
07. Menü Mühendisliği Kontrolü
08. Sektörel Otomasyon Sistemi ve Yönetimi Kontrolü
09. Kar – Zarar Takip ve Bütçe Yönetimi Kontrolü
10. Gıda Güvenliği ve Kalite Süreç Yönetimi Kontrolü

Seviye B / Check-up

 

Orta / Büyük ölçekli işletmeler için standart, hızlı ve etkin çözümdür.

Detay analiz ve öneri raporu içerir.

 

01. Genel ve Sektörel Yönetim Fonksiyonları Kontrolü
02. İş Fikri ve Soyut Değerler Kontrolü
03. İş Modeli ve Pazar Konumlama Kontrolü
04. İş Yeri Fiziksel Uygunluk Kontrolü
05. Personel Örgütleme, Nitelik ve Uygunluk Kontrolü
06. Genel İşletim Sistemi Kontrolü
07. Menü Mühendisliği Kontrolü
08. Sektörel Otomasyon Sistemi ve Yönetimi Kontrolü
09. Kar – Zarar Takip ve Bütçe Yönetimi Kontrolü
10. Gıda Güvenliği ve Kalite Süreç Yönetimi Kontrolü
11. Satın Alma ve Tedarikçi İlişkileri Kontrolü
12. Finansal Sistem Takip ve Uygunluk Kontrolü
13. Süreç Maliyet Fırsat Kontrolü
14. Envanter Yönetimi ve Güvenliği Kontrolü

Seviye A / Check-up

 

Büyük işletmeler için özel analizler içeren, kapsamlı ve etkin çözümdür.

Detay analiz ve öneri raporu içerir.

 

01. Genel ve Sektörel Yönetim Fonksiyonları Kontrolü
02. İş Fikri ve Soyut Değerler Kontrolü
03. İş Modeli ve Pazar Konumlama Kontrolü
04. İş Yeri Fiziksel Uygunluk Kontrolü
05. Personel Örgütleme, Nitelik ve Uygunluk Kontrolü
06. Genel İşletim Sistemi Kontrolü
07. Menü Mühendisliği Kontrolü
08. Sektörel Otomasyon Sistemi ve Yönetimi Kontrolü
09. Kar – Zarar Takip ve Bütçe Yönetimi Kontrolü
10. Gıda Güvenliği ve Kalite Süreç Yönetimi Kontrolü
11. Satın Alma ve Tedarikçi İlişkileri Kontrolü
12. Finansal Sistem Takip ve Uygunluk Kontrolü
13. Süreç Maliyet Fırsat Kontrolü
14. Envanter Yönetimi ve Güvenliği Kontrolü
15. Müşterili Alanlar Operasyonel Süreç Kontrolü
16. Müşterisiz Alanlar Operasyonel Süreç Kontrolü
17. Kullanıcı Memnuniyeti Takip ve Ölçekleme Sistem Kontrolü
18. Marka ve İtibar Yönetimi Kontrolü
19. Genel Denetim ve Koruma Sistemleri Kontrolü
20. Müşteri Tutundurma Sistem Kontrolü
21. Lokasyon Yer Seçimi Uygunluk Kontrolü