denetçi yönetici hizmetleri

‘ Ağırlama sektöründe mükemmel lezzet, kusursuz hizmet, aşılamaz kalite gibi sınır belirleyici kavramlara yer yoktur. ’

Her zaman için kazanılacak yeni bir müşteri, fark yaratacak

yeni bir detay, sistemi daha güçlendirecek yeni bir fikir,

faaliyet dışı sosyal dokunuşlar gibi pek çok potansiyel fırsat

vardır ve hep var olacaktır.

 

Üye iş yeri yöneticileri ve İş’te Mutfak uzmanlarının belirli veya

belirsiz sürelerde bir araya gelerek işletmenin güncel ve gelecek

dönem ihtiyaçlarına maksimum fayda sağlamak adına yürüttükleri

ortak yönetim hizmetidir.

  • İşletim fonksiyonlarını oluşturmuş mutfaklı işletmelerde, standartların korunması, süreç optimizasyonu ve iş geliştirme kapsamında üst yönetim veya ortaklar kurulu partnerliği, denetçi yöneticilik hizmetleri sunar.
  • İş geliştirme-planlama, karar alma, kriz yönetimi, alınan kararların uygunluk denetimi, periyodik üst yönetim denetimleri ve benzeri hizmetleri konusunda uzman ve sabit kadro desteğiyle sağlar.
  • İş geliştirme ve büyüme stratejileri kapsamında, öz varlıkla şubeleşme, franchise modeliyle büyüme, şirket satın almaları, proje finansmanı tesisi ve yönetimi gibi süreçleri planlar ve yönetir.
  • Genel ve sektörel tüm fonksiyonlarda işletmenin üçüncü gözü, çözüm ortağı ve denetleyicisidir.
  • Belirlenmiş standart hizmetler ve belirsiz yeni ihtiyaçlara etkin çözümler için üye iş yeri çözüm ortaklığı işletim modelidir.
  • Mesleki körlük ve tek taraflı bakış açısı kaynaklı dezavantajları ortadan kaldırır.
  • Ortaklar arasındaki ilişkileri düzenler, dengeler ve olası sorunları engeller.
  • Tarafsız bir göz olarak önemli kararlar öncesi hata payını azaltır.
  • Etkin denetim fonksiyonuyla tüm kadroların özverili ve samimi bir performans sergilemesini sağlar.
  • Kötü niyetli kadrolaşma, toplu pasif direniş, beklenmedik işten ayrılma gibi riskleri bertaraf eder.
  • Tüm süreçlerde etkin maliyet optimizasyonu sağlar.
  • Finans kurumları, resmi kurumlar, fuarlar ve diğer tüm resmi ve özel ilişkilerde işletmeyi yönlendirir ve destekler.
  • Yurt dışı projelerde süreç ve mevzuat kolaylığı sağlar.
  • Periyodik şirket içi ve dışı raporlamalar, pazar analizleri yapar ve yönlendirir.
  • İşletmeyi tüm genel ve sektörel risklere karşı hazır ve korunaklı kılar.
  • Sistem Check-up ve Analiz Aşaması
  • İş Yeri Üyelik
  • Periyodik Sistem Uygunluk Denetimleri
  • İş ve Marka Geliştirme Planlama Aşaması
  • İş ve Marka Geliştirme Uygulama Aşaması
  • Sistem Süreç Planlama
  • Sistem Süreç Uygulama
  • Periyodik Raporlama Hizmetleri

Standart Hizmetler ve Süreçleri

 

• İş Fikri, Kavramsal Değerler Analizi ve Revizyonu

• Genel Yönetim Fonksiyonları Oluşturma ve Yönetimi

• Sektörel Yönetim Fonksiyonları Oluşturma ve Yönetimi

• Sektörel Disiplinlerin Sisteme Entegrasyonu ve Etkin Yönetimi

• Marka Pazar Konumlama, Pazarlama Stratejileri Analizi ve Revizyonu

• Stratejik Planlama

• Marka Geliştirme ve İtibar Yönetimi

• Kurumsal İletişim, Tasarım, Uygulama ve Yönetimi

• Karlılık Optimizasyonu Yönetimi

• Geleneksel Sektörel Değerlerin Optimizasyonu

• Yeni Akım Sektörel Değerlerin Optimizasyonu

• Finansal Süreç Disiplini ve Yönetimi

• Kurumsal Süreç Disiplini ve Yönetimi

• Gıda Sağlığı ve Kalite Güvence Sistemleri

• Kriz Yönetimi

• Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Süreç Yönetimi

Özel Hizmetler ve Süreçleri