Ham madde – ara mal şartname listelemesi ve ilgili tedarikçi ilişkileri ile tedarik süreç yönetimini kapsar.
Teklif alma, sipariş verme ve süreç takibi ile mal kabul – depolama ve benzeri süreç takip yönetimi hizmetidir.
İşletmenin resmi muhasebe aşamasına kadar olan arka ofis iş akış yönetiminin tümünü kapsar. Gelir gider yönetimi, evrak takip, mutabakatlar ve benzeri süreç yönetim hizmetleridir.
Sektörel otomasyon sisteminin (POS) İş’te Mutfak bünyesinde ve İş’te Mutfak tarafından dış kaynaklı yönetilmesi ve uygulanması işidir. Güvenilir kar zarar analizi ve periyodik satış raporlamalarının İş’te Mutfak tarafından hazırlanması ve genel muhasebeye aktarılması süreçlerini kapsar.
Restoran kar zarar hesabı (P&L), belirli bir süre aralığında işletmenizin maliyetlerini ve gelirlerini (net kar veya zarar) sistematik bir düzende görmenizi sağlayan sektörel ön muhasebe sürecidir.
İşletmenizi, gıda sağlığı ve kalite kriterlerine uygun hale getirir, denetler ve raporlar. İşletme ve işletmecinin yasal mevzuat kaynaklı sorumluluk riskini önler.
Kurumsal işletme prensipleri ve marka itibarı ile ilgili kriterlerin standartlara uygunluğunun denetlendiği hizmetler ile müşterili alanlar ve müşterisiz alanlardaki operasyonel süreçlerin uygunluğunu denetleyen süreç yönetimi hizmetidir.
Fiili envanter periyodik olarak, mamul malların, yarı mamullerin ve ham maddenin yani mal stokunun sayılıp değerlenmesini ifade eder. Fiili stok sayımı ve denetimi, kayıp-kaçak, fire-atık ve benzeri istenmeyen durumları tespit eder, önler ve raporlar.
İnsan kaynağı arama, işe alma, iş akdine son verme, personel özlük dosyası tesisi ve süreç yönetimi, personel performans değerlendirmesi, raporlanması ile personel genel eğitim uygulamalarını kapsayan süreç yönetimidir.
Kurumsal iletişim, bir işletmenin hedeflediği kitleyi kapsayan tüm iletişim kanallarının etkin ve çalışır durumda olmasına yönelik faaliyetlerin bütünüdür. Bu yönüyle kurumlar için verimlilik ve markalaşmanın en önemli unsurudur. İletişim türleri ve prensipleri, iletişim biçimleri ve etkin iletişim ile kurumsal imajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi uygulamalarını kapsayan sürecin yönetilmesi işidir.
Prim sistemi denilince, gelir ve kalite optimizasyonu amaçlı çalışanları ödüllendirme ve firma hedeflerine odaklama sistemleri akla gelir.
İlk adım üst yönetim kararları ile şirketin ulaşmaya çalıştığı hedeflerin ve değerlerin belirlenmesidir. Bu hedefler ciro, kar, satış adedi gibi metrik değerler olabileceği gibi müşteri tatmini veya sadakat oranını arttırıcı daha zor ölçülebilir kriterleri de kapsayabilmektedir.
Personel performans prim uygulamaları 3 ayrı aşamada ve 4 ayrı kriterde kurgulanır, denetlenir ve değerlendirilir.