sistem iyileştirme ve iş geliştirme

‘ Yeme içme işletmelerinde doluluk oranı iyi, karlılık oranı kötü ise süreçte zafiyetler ve sorunlar gizli olabilir ! ’’

Bir mutfaklı işletmedeki tüm yönetim fonksiyonlarının ve

sektörel disiplinlerin analiz edilerek gerekli iyileştirmelerin

planlanması, güncellenerek etkinliğinin artırılması, değişen

müşteri ihtiyaç ve beklentilerine maksimum

uyarlanması faaliyetidir.

 

İş’te Mutfak, mutfaklı işletmelerde mevcut sistemi

tüm genel ve sektörel disiplinlerde iyileştirir, düzenler ve

standartları koruyarak maksimum marka değeri ve

finansal katkı sağlar.

  • İş fikrinden, marka yönetimine kadar detaylı süreç optimizasyonu yönetimidir.
  • Tüm genel işletme fonksiyonları ve sektörel disiplin zafiyetlerini detaylı analiz ve tespit eder.
  • Tespit edilen zafiyetler işletmenin özelliğine ve hedeflerine uygun şekilde planlanarak giderilir.
  • Tarafsız bakış açısıyla değerlendirme ve yeniden yapılandırma sürecidir.
  • Hazırlık, kuluçka ve tutundurma olmak üzere 3 aşamadan ibarettir.
  • Hizmet süresi işletmenin özelliği, ihtiyaçları ve ölçeğine göre değişir.
  • Sistemin tümüne uygulanabildiği gibi talep edilen ihtiyaçlara özel iyileştirme yapılabilir.
  • Ciro ve karlılıkla ilgili gözle görülür fayda sağlar.
  • Müşteri sadakati ve sürdürülebilirlik önemli ölçüde artar.
  • Kapasite eksiği kaynaklı maliyetler son bulur.
  • Genel ve sektörel risklere dayanıklılık artar.
  • Toplam kalite standartları ve marka değerleri güçlenir.
  • İzlenebilir ve ölçeklenebilir süreç yönetimi sağlanır.
  • İşletme rekabetçi ve sıra dışı bir karakter kazanır.
  • Geleceğin pazar ve piyasa şartlarına uygunluk sağlanır.
  • Şirket devri ve benzeri süreçlerin yönetimi için kurumsal altyapı hazırlanır.
  • Finans ve kredi kurumlarına karşı kredibilite yükselir.
  • Sistem Check-up ve Analiz Aşaması
  • Sistem Hizalama ve İyileştirme Planlama Aşaması
  • Sistem Hizalama ve İyileştirme Uygulama Aşaması
  • Periyodik Sistem Uygunluk Denetimleri
  • İş ve Marka Geliştirme Planlama Aşaması
  • İş ve Marka Geliştirme Uygulama Aşaması
  • Süreç İyileştirme Faaliyetleri Tutundurma Aşaması
Sistem iyileştirme ve iş geliştirme süreci üç aşamalıdır.

1 – Hazırlık Aşaması

 

 

 

 

 

 

 

2 – Kuluçka Aşaması

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 – Tutundurma Aşaması