İK sürecinin tüm aşamalarını, kurum kültürü çerçevesinde iş akış planı şeklinde ifade eden yazılı süreç tanımlamasıdır.
Tüm merkez ofis, saha operasyon ve şube personel kaynakları, ilan, mülakat, istihdam, eğitim ve denetim hizmetlerini kapsayan süreç iyileştirme aşamasıdır.
Mevcut kurumsal menünün, maliyet ve memnuniyet kriterlerine göre analizi ve iyileştirilmesi sürecidir.
Hazırlanan ham madde – ara mal listesine göre tedarikçilerin belirlenmesi, satın alma, tedarik süreci ve şartlarının belirlenerek sözleşme altına alınma işlemleridir.
Tüm sistemin işletimi ve denetimi için, hedeflenen işletim sistemine uyumlu genel ve sektörel otomasyon, yazılım altyapısının analizi ve revizyonu işlemidir.
Mutfak- arka ofis ve mutfak- salon ilişkisi dahil, planlama, hazırlık, üretim, maliyet ve hijyen aşamalarının analiz edildiği ve iyileştirildiği aşamadır.
Salon- arka ofis ve salon- servis süreçlerinin hazırlık, karşılama, sipariş, servis, hesap kapama ve uğurlama aşamalarına kadar analizi ve iyileştirilmesi aşamasıdır.
İsim, logo, amblem, slogan vb. tüm kurumsal eklentilerinin analizi ve hedeflere uygun revizyonu aşamasıdır.
Tedarik aşamasından dönem sonu yönetici raporlamasına kadar tüm operasyonel sürecin, kurumsal süreç tanımlaması formatında yapıldığı yazılı hazırlık aşamasıdır.