İş’te Mutfak, tüm sektörel süreç faaliyetlerinde işletmelerin üçüncü gözü, rehber çözüm ortağı, iş geliştiricisi ve denetleyicisidir. Gastronomi ile ilgili tüm disiplinleri sorunsuz yönetilebilir kılar.
İş’te Mutfak, sizinle aynı safta yer alan şeffaf çözüm ortağınızdır.
· İŞLETMENİZ İÇİN EN YÜKSEK MARKA ENERJİSİ VE FİNANSAL GETİRİYİ HEDEFLER
· İŞLETMENİZİ RİSKLERDEN ARINDIRIR, PERFORMANSI YÜKSELTİR
· OPERASYONU KOLAY, SORUNSUZ, HER AŞAMASI KONTROL EDİLEBİLİR, ETKİNLİĞİ KANITLANMIŞ BİR İŞLETİM SİSTEMİ KURAR
· ŞİMDİKİ VE GELECEKTEKİ BEKLENTİLERİNİZE UYUMLU HEDEF VE STRATEJİLER BELİRLER
· KUSURSUZ SÜREÇ TAKİBİ İLE KAYIP KAÇAKLARINIZI KONTROL ALTINA ALIR, SUİSTİMALLERİ ÖNLER
· DÖNEMSEL KAR-ZARAR ANALİZ SİSTEMİ İLE TÜM TİCARİ PERFORMANSINIZI İZLENEBİLİR KILAR
· TÜM SEKTÖREL KRİTERLERDE STANDARTLARINIZI BELİRLER, DENETLER VE SİSTEM GÜVENLİĞİNİ SAĞLAR
· İş’te Mutfak, mutfaklı işletmelere dış kaynaklı sektörel ve idari hizmetler servisi sunarak etkin yönetilmelerini sağlayan yeni nesil iş modelidir.
· İşletme sahibi veya yöneticinin tüm süreçlerde destekçisi ve denetçisidir. İşletmeyi geliştirmek ve tüm sektörel risklerden korumak İş’te Mutfak’ın temel misyonudur.
· İş’te Mutfak sektörel disiplinleri mutfaklı işletmelere eksiksiz entegre eder, tüm işletme sürecinin iş yeri tarafından bağımsız ve sorunsuz yönetilmesini sağlar.
· Performans sorunları olan mutfaklı organizasyonları kendine has etkin çözüm ve tekniklerle iyileştirir, standart kalitede yönetilebilir kılar.
· İş’te Mutfak genel ve sektörel yönetim fonksiyonlarını işletmeye özel planlar, uygular, denetler ve raporlar.
· İş’te Mutfak üye işletmelere uzaktan erişebilen ve aynı zamanda yerinde hizmet sağlayan çok kulvarlı bir iş modelidir.
· Tüm gastronomi disiplinlerinde süreç optimizasyonu sağlar, mümkün olan en yüksek tüketici memnuniyetine ve finansal faydaya ulaşılabilir kılar.
· Aylık dönemlik işletme kar-zarar analizi ve detay raporlama hizmeti verir.
· Profesyonel menü yönetimi desteği ile maliyet – kalite dengesi ile kar maksimizasyonu sağlar.
· Personelin sürpriz iş bırakması kaynaklı riskleri ortadan kaldırır, yeni personel istihdamı, eğitimi ve yönetimine etkin ve kesintisiz çözümler sağlar.
· Fire, atık, israf, fazla porsiyonlama, kayıp kaçak ve benzeri zayiatlara son verir.
· Envanter, depo ve satın alma suistimallerini önler ve denetim altına alır.
· Personel yemeği sürecinin ölçeklenebilir ve takip edilebilir bir sistemde yönetilebilmesini sağlar.
· Beslenme ve gıda güvenliği zincirini oluşturur, denetler.
· Hijyen, sanitasyon ve benzeri tüm kriterlerde kalite güvencesini sağlayarak gıda zehirlenmeleri, müşteri şikayetleri, otorite kaynaklı mevzuat yükümlülükleri ve benzeri riskleri bertaraf eder.
· Mevcut ve yeni kurulan mutfakların, mevzuatlara uygun hale gelmelerini sağlar, gerekli izin ve ruhsat süreçlerini yönetir.
· Mutfaklı ticari işletme olmak üyelik için yeterlidir.
· İş yeri talep formu değerlendirilir 24 saat içinde sonuçlandırılır.
· İş yeri keşif ziyareti gerçekleştirilir.
· İş yeri keşfi sonuçları raporlanır.
· Çalışma şartları teklifi iş yeri ile paylaşılır.
· Hizmet süreç sözleşmesi ile süreç başlatılır.
· İş modeli, dışarıdan hizmet ağırlıklı olup iş yerinde destek hizmetlerini de kapsar.
· Periyodik veya tek seferlik hizmetler şeklinde uygulanabilir.
· Yetersiz Başlangıç Sermayesi
· Pazar ve Rekabet Hakkında Zayıf Bilgi
· Fizibilite Aşamasındaki Zafiyetler
· Yanlış Lokasyon Seçimi
· Cılız Tanıtım ve Pazarlama İletişimi
· Tutarsız Fiyat Kalite Stratejisi
· Sözleşmeyle Netleşmemiş Sorunlu Ortaklık İlişkileri
· Personel Örgütleme Zafiyetleri
· Orijinal ve Rekabetçi Fikirlerin Eksikliği
· Sektörel İşletmecilik Deneyimsizliği
· Hatalı Menü Yönetimi
· Kalite Yönetimi, Envanter ve Finansal Denetim Zafiyetleri
· Müşteri Tutundurma Zafiyeti
· Geleneksele Değer, Yeniliğe Önem Verilmemesi
· Nakit Suistimaller (Fiili Suistimal)
· Yetki Suistimali (İşletme Fırsatlarını Kötü Niyetli Yönlendirme)
· Sahte Ödemeler, Manipülasyonlar (Sahte Faturalar, Şişirilmiş Giderler)
· Ham Madde, Envanter Zimmet Suistimali (Fiili Suistimal)
· İş Birikimi ve Fırsatlarını Sızdırmak (Müşteri Listesi ya da Diğer Ticari Sırların Kötüye Kullanılması)
· Mesai Saati Suistimali
· Mesai Arkadaşını Suistimal
· Müşteriyi Suistimal
· Çalışanların birbirlerini suistimal oranı işvereni suistimal oranının 4-5 katıdır.
· Çalışan suistimalleri istenmeyen kayıplarının yaklaşık %44’üne yakındır.
· İflasla sonuçlanan yaklaşık beş işletmeden biri çalışan suistimali veya fırsatçılığı ile ilgilidir.
· Çalışan suistimalleri restoran satışlarının ortalama %4-5’ine yakındır.
· Çalışanların yaklaşık %70’i, en az bir kez de olsa iş yerini suistimal etmiş yada göz yummuştur.
· %79,3 Yemeklerin Lezzeti
· %73,2 İlgili Personel
· %69,4 Ödenen Paranın Karşılığı Alınan Hizmet Kalitesi
· %68,5 Hijyen
· %57,2 Servis Hızı
· %49,1 Ambiyans
· %45,4 Otoparkının Olması
· %35,9 Sigara Alanı Bulunması
· %27,8 Önerilmiş Olması
· %20,4 Engellilere Uygunluğu
· %17,4 Organik Yemek Sunması
· %17,3 Çocuklara Özel Menü
· %11,8 Prestijli Bir Mekan Olması